اجاره بی ام و X4

6 میلیون تومان

مشخصات

بررسی اجمالی

اجاره بی ام و x4

اجاره خودرو یکی از کارهایی که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. چرا که افراد به دلیل هزینه‌های بالای خرید و نگهداری از خودروهای شخصی به سراغ کرایه کردن آن‌ها می روند. به عبارت دیگر اگر بخواهیم صادقانه نگاه کنیم اجاره‌ ماشین امروزه از مزایای زیادی نسبت به خرید خودرو برخوردار است. به خصوص برای کسانی که علاقه دارند تا چندین خودرو را داشته باشند و بتوانند تجربه رانندگی با آن‌ها را در خاطراتشان ثبت نمایند. اجاره بی ام و x4 از خودروهای مورد توجه برای کرایه است.

bmw یکی از  برندهای معروف آلمانی در سراسر جهان است که طرفداران مخصوصی برای خود دارد. از طرفی خودروهای بی ام و مدل‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها بی ام و x4 است. x4 ویژگی‌هایی مخصوصی دارد و در بین علاقه‌مندان این شرکت خودروسازی آلمانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. چرا که  ظاهر متفاوت آن نه تنها باعث شده که تا شکل لوکس داشته باشد بلکه حالت اسپرت خود را نیز حفظ نماید و همین‌طور گنجایش خیلی خوبی داشته باشد تا افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

BMW X4 اتومبیلی برای همه

خودروی آلمانی بی ام و x 4 در سال 2015 بازار جهانی عرضه شد. توانست استاندارد آلایندگی را اخذ نماید. بنابراین کسانی که به حفظ محیط زیست و پاک کردن هوا از آلاینده‌های مضر که ناشی از دود خودروها می‌شوند اهمیت می دهند BMW X4 براییشان یک گزینه مناسب است. چرا که این خودرو با داشتن این استاندارد آسیب و ضرر به محیط زیست نمی رساند.  همین‌طور هوا را آلوده نمی‌کند. از طرفی با توجه به ظاهر زیبایی که دارد برای خانواده نیز مناسب است. برخلاف خودروهای اسپرت که تنها دو سرنشین دارند این خودرو را می‌توان برای خانواده‌های مختلف در نظر گرفت. به همین دلیل کسانی که می‌خواهند به مسافرت بروند و یا سفرهای دسته جمعی در پیش رو دارد به سراغ اجاره خودرو بی ام و X4 می‌روند.

 

مشخصات فنی خودرو اجاره ای x4

اگر قصد اجاره ماشین BMW x4 را دارید و از مشخصات فنی این خودرو المانی suv مطلع نیستید با اتوزرین همراه باشید تا از امکانات و مشخصات این خودرو که جز اجاره خودرو لوکس در این موسسه است صحبت کنیم. بی ام و x4 جز پرافتخاترین برندهای دنیا است. این خودرو که در کلاس اختصاصی سایز متوسط sac برند بی ام و محسوب می شود، در اولین نسل خود نزدیک به 200 هزار دستگاه فروش داشت.

اجاره بی ام و x4

bmw x4 دارای یک موتور توربوشارژ با 355 اسب بخار و قدرت 500 نیوتونی است. از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک zf هم پشتیبانی میکند. با اجاره ماشین بی ام و X4 از امکانات آن بی بهره نخواهید بود و یک رانندگی هیجان انگیز و پر از آپشن را تجربه خواهید کرد. با سیستم ConnectedDrive Services می توانید موسیقی گوش کنید تلفن جواب بدهید و حتی به اینترنت متصل شوید. در زمان های که نیاز دارید از سانروف استفاده کنید و با دوربین 360 درجه این خودرو و نقطه رادار کور به راحتی در امنیت کامل از رانندگی لذت ببرید.

اتوزرین موسسه اجاره بی ام و x4

اجاره بی ام و x4 از موسسه کرایه اتومبیل اتوزرین

امروز شرکت‌های زیادی هستند که در زمینه اجاره خودرو فعالیت می‌کنند. اما تمامی آن‌ها خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه نمی دهند . یا شرایط سفت و سختی برای اجاره خودرو دارند که بیشتر مشتریان در این زمان‌ها از کرایه کردن ماشین مورد علاقه شان صرف‌نظر می‌کنند. در حالی که موسسه اجاره خودرو اتو زرین با سال‌ها سابقه و بهره گیری از پرسنل مجرب و حرفه‌ای در زمینه خودرو با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و همواره با بالاترین درصد رضایت مشتریان از خدمات آنها برخوردار است.

این مجموعه پیش از آنکه بخواهد خودرویی را اجاره دهد، ابتدا با مشتری به صورت حضوری و یا تلفنی کاملاً مشورت می کند. از نیازهای مشتریان با خبر می‌شود و سعی می‌کند تا بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهد. پس از آن طبق شرایط و قواعدی که دارد مراحل را با مشتری گام به گام پیش می‌رود. در آخرین مرحله قرارداد را امضا می‌کند و تا آخرین مفاد گفته شده در قراردادهای خود به آن پایبند است. بنابراین موسسه کلیه خدمات اجاره خودرو را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت را در گزینه‌های خدمات خود داشته باشد تا افرادی که علاقه دارند از خدمات کرایه اتومبیل‌های لوکس استفاده کنند تا بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.


نکاتی که باید برای استفاده از خدمات موسسه اتو زرین بدانید

برای آن که از خدمات این موسسه اجاره خودرو استفاده کنید باید چندین نکته را مدنظر قرار دهید. افرادی که می‌خواهند اتومبیلی را کرایه کنند. طبق قانون باید گواهینامه رسمی و معتبر داشته باشند و به سن قانونی رسیده باشد. همچنین همه افرادی که می‌خواهند از خدمات کرایه خودرو استفاده کند باید قرارداد امضا کرده. مبلغی را به عنوان ودیعه و یا پیش پرداخت بپردازند. تا بتوانند خدمات را به خوبی استفاده نماید. ضمنا ارائه آدرس محل زندگی مشخص و مدارک معتبر نیز بخش دیگری از کارهایی است که مشتریان باید آن را انجام دهند.

البته برای کرایه ماشین باید این نکته را مد نظر قرار داد که شرایط و ضوابط کرایه خودرو متفاوت است.ممکن است در هر موسسه اجاره خودرو با دیگری متفاوت باشند. بنابراین پیش از این که از خدمات اجاره خودرو موسسه اتوزرین استفاده کنید حتما با این مجموعه تماس بگیرید.

 

اولین نفری باشید که به “اجاره بی ام و X4” نظر میدهد

امتیاز