نمایش نتیجه تکی
مرتب سازی بر اساس:

اجاره ماشین ایرانی و شرایط آن

اجاره ماشین ایرانی یکی از راه‌های محبوب برای انتقال در شهرها و سفرهای کوتاه مدت است. اگر شما نیز به دنبال اجاره ماشین ایرانی هستید، می‌توانید از خدمات اجاره ماشین ایرانی بدون راننده یا با راننده استفاده کنید.

همچنین، اگر به دنبال خودروهای اقتصادی ایرانی برای کرایه هستید، موسسه اتوزرین ارزانترین اجاره خودرو ایرانی در تهران است و می توانید به راحتی خودروی ایرانی خود را اعم از پراید ، پژو ، 405 ، پارس ، 206 ، 207 ، تندر 90 ، و کلی خودروی دیگر اجاره یا رزرو کنید. در ادامه با شرایط اجاره خودرو ایرانی آشنا شوید..

اجاره ماشین ایرانی بدون راننده

اگر شما به دنبال استقلال و آزادی در سفرهای خود هستید، اجاره ماشین ایرانی بدون راننده گزینه‌ای عالی است. شما می‌توانید خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی با آن به سفر بروید.

شرایط اجاره ماشین ایرانی بدون راننده در تهران

حداقل تعداد روز اجاره: حداقل تعداد روز اجاره خودرو بدون راننده در تهران 3 روز است. امکان اجاره ساعتی نیز وجود دارد، اما برای آن باید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

محدودیت کیلومتری: خودروهای بدون راننده دارای محدودیت کیلومتری روزانه هستند. تعداد کیلومترهای اضافه به صورت جداگانه محاسبه و به مبلغ کیلومتری مشخص شده در قرارداد اضافه می‌شود.

سوخت: بنزین ماشین‌های بدون راننده به عهده مشتری است. ماشین با باک پر تحویل داده می‌شود و با باک پر تحویل گرفته می‌شود..

اجاره ماشین ایرانی با راننده

اگر به دنبال راحتی و آسایش در سفرهای خود هستید، اجاره ماشین ایرانی با راننده گزینه‌ای مناسب است. در این حالت، یک راننده حرفه‌ای از اتوزرین با شما همراه خواهد بود و شما به آسودگی می‌توانید به مقصد خود برسید. راننده‌های حرفه‌ای با تجربه آشنایی کافی با مسیرها و قوانین رانندگی دارند و می‌توانند سفری امن و راحت را برای شما فراهم کنند.

شرایط اجاره ماشین ایرانی با راننده

حداقل تعداد ساعت اجاره: حداقل تعداد ساعت اجاره خودرو با راننده معمولاً 4 ساعت است. در صورت نیاز به اجاره بیشتر، می‌توانید با شرکت تماس بگیرید و شرایط را هماهنگ کنید.

هزینه اجاره: هزینه اجاره خودرو با راننده بر اساس تعداد ساعت یا تعداد روزهایی که اجاره می‌کنید، محاسبه می‌شود. هزینه ساعتی ممکن است از حداقل مقدار ساعتی شروع شده و هزینه روزانه نیز بر اساس تعداد روز اجاره محاسبه می‌شود.

هزینه سوخت: هزینه سوخت خودرو با راننده به عهده شرکت اجاره خودرو است. شما نیازی به هزینه سوخت ندارید و می‌توانید با راحتی سفر کنید.

خودروهای اقتصادی ایرانی کرایه‌ای

در صورتی که به دنبال خودروهای اقتصادی برای کرایه هستید، خودروهای ایرانی می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. خودروهای اقتصادی ایرانی معمولاً مصرف سوخت کمتری دارند و هزینه کمتری برای اجاره دارند.

این خودروها به دلیل هزینه کمتر، معمولاً برای سفرهای شهری و کوتاه مدت مورد استفاده قرار می‌گیرند.در موسسه اجاره خودرو اتزورین ، می‌توانید انواع خودروهای اقتصادی ایرانی را براساس نیاز خود رزرو کرده و از آن‌ها برای سفرهای خود استفاده کنید.

به طور کلی، اجاره ماشین ایرانی بدون راننده یا با راننده و استفاده از خودروهای اقتصادی ایرانی می‌تواند راهی مناسب برای حرکت در شهرها و تجربه سفرهای آسان و مقرون به صرفه باشد. با اجاره خودرو اقتصادی ایرانی، شما قادر خواهید بود هزینه‌های سفرتان را کاهش داده و در عین حال از آزادی و انعطاف بیشتری

شرایط اجاره خودرو ایرانی:

اطلاعات و مدارک لازم: برای اجاره خودرو، شما باید اطلاعات و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. این مدارک معمولاً شامل کپی کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی معتبر و کارت اعتباری است. همچنین، باید با پرداخت ودیعه نقدی یا غیر نقدی و همچنین ارائه وثیقه ( چک یا سفته ) خودرو را تحویل بگیرید

سن: اجاره خودرو تنها به افراد بالای 20 سال امکان پذیر است ، آن هم فقط به افرادی که دارای گواهینامه رانندگی هستند.

بیمه: این بیمه شامل بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو می‌شود و  شامل تمامی خسارات و مسئولیت‌های احتمالی است.

محدودیت کیلومتری: حداقل کیلومتر مجاز تردد خودروهای اجاره ایی 200 کیلومتر روزانه است.

تحویل و عودت خودرو: تحویل و عودت خودرو در محل مشتری انجام می شود.

پرداخت هزینه: هزینه اجاره خودرو اقتصادی ایرانی معمولاً بر اساس مدل خودرو، مدت زمان اجاره و محدودیت کیلومتری تعیین می‌شود.

اجاره خودرو اقتصادی ایرانی می‌تواند برای شما مزایای زیادی داشته باشد. این اجاره خودروها معمولاً از نوع خودروهای کوچک و مصرف سوخت کمتر هستند که می‌توانند به شما کمک کنند در سفرتان صرفه‌جویی کنید. همچنین، با اجاره خودرو ، شما قادر خواهید بود به راحتی به مقصد خود بروید و از آزادی و انعطاف بیشتری در برنامه‌ریزی سفر خود برخوردار شوید.

مقایسه آگهی ها

مقایسه (0)