بهترین ماشین های چینی لاکچری

saravaniweb 0 دیدگاه 17/06/2020

معرفی 6 نوع ماشین چینی لاکچری به همراه مشخصات ، ویژگی و امکانات آن 

ماشین چینی لاکچری ، امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. ماشین های چینی زیادی هستند که به عنوان اتومبیل چینی لاکچری وارد بازار شده و دارای ظاهری بسیار جذاب و خیره کننده می‌باشند در این جا برای آشنایی بیشتر شما به چند مورد از این خودروهای چینی اشاره می‌کنیم.

خودروی ام جی 360
ماشبن چینی ام جی 360

ماشین چینی لاکچری شیک ام جی 360

بخش اصلی قطعات این خودرو چینی تولید و در تبریز مونتاژ می‌شود و داری پیشرانه‌ی توربوشارژ ۱.۴ لیتری، قدرت ۱۵۴ اسب بخار، گشتاوری ۲۳۵ نیوتون متری با جعبه دنده‌ی ۷ سرعته، سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت است.

امکانات و تجهیزات ماشین چینی لاکچری

نمایشگر لمسی ۷ اینچ، کامپیوتر سفری با ناوبری ماهواره‌ای، دوربین عقب، سنسورهای جلو و عقب، تهویه هوای خودکار، چراغ‌های روشنایی روز و سانروف، صندلی چرم، فناوری Start-Stop، سیستم‌های ABS, TCS, EBD,BA, ESP, TPMS، سیستم صوتی ۶ بلندگو مجهز به ورودی USBو AUX می‌باشد. این ماشین یک ماشین چینی  لاکچری به حساب می آید.

خودروی ام جی جی تی
خودرو چینی ام جی جی تی

ماشین چینی شیک و زیبای ام جی جی تی :

این خودرو چینی دارای پیشرانه‌ی توبور شارژ ۱.۵ لیتری، قدرت ۱۲۷ اسب بخار، گشتاوری ۲۱۰ نیوتون متری، سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت است و با قیمت ۱۰۷ میلیونی تا ۱۱۵ میلیونی به بازار عرضه می‌شود. ام جی جی تی سابقه انگلیسی دارد و اکنون نیز چین با همکاری مهندسان اروپایی برای تولید آن فعالیت می‌کند.

ماشین لاکچری چینی بایدوf3
ماشین چینی لاکچری بایدوf3

خودرو چینی لاکچری مدل بال BYD F3 :ام جی جی تی

دارای ظاهری بسیار جذاب است که توجه همه را به خود جالب می‌کند و از نظر کلاس بدنه و اندازه با تویوتا کرول قابل مقایسه و از پلت‌ فرم آن استفاده می کند. طراحی داخلی آن نیز دارای زیبایی و امکاناتی نظیر: نمایشگر۸ اینچی، دوربین زیر آینه، دوربین عقب، ناوبری ماهواره‌ای و سانروف، پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۷ اسب بخار و جعبه دنده‌ی ۵ سرعته است. قیمت BYD F3 ۴۹ میلیون و۵۸۰ هزار تومان می‌باشد. این ماشین از جمله ماشین هایی است که ماشین چینی لاکچری محسوب می شود.

 خودرو لوکس چینی فاو B30
خودرو  چینی لوکس فاو B30

اتومبیل چینی لوکس فاو B30 :

فاو در ایران به وسیله خودرو سازی بهمن که قبلا مزدا۳ را عرضه کرده تولید می‌شود اما قطعات این خودرو چینی می‌باشد. البته تعیین نشده که چند درصد از مواداولیه به کار رفته در آن چینی است. قیمت فاو ۷۷ میلیون اعلام شده است.

این خودرو لوکس چینی در واقع الهام گرفته از سدان‌های معروف دنیاست و بسیار پیشرفته و جذاب به چشم می‌خورد قیمت فاو ۵۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده‌ است و دارای امکاناتی از قبیل:

چراغ‌های روشنایی روز و سپری سه بعدی، رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچ، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، پنل پشت فرمان سیلندری با مانیتور دیجیتال، صندلی راحت، سانروف، ناوبری ماهواره‌ای، با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی ۱.۶ لیتری ، قدرت ۱۰۷ اسب بخار، گشتاوری ۱۵۵ نیوتون متری، جعبه دنده‌ی اتوماتیک ۶ سرعته، کنترل حرکت سربالایی، ترمز ABS همراه ESC, EBD, TCS می‌باشد. این ماشین هم یک ماشین چینی لاکچری است.

XTخودروی چانگان ایدو
XTخودرو چینی چانگان ایدو

ماشین چینی لاکچری و لوکس چانگان ایدو XT :

ایدو از نمایی روبرو با تویوتا کرولا ۲۰۱۴ و از نمای عقب با مزدا۳ برابری می‌کند. قیمت نهایی این خودرو لوکس چینی دقیقا بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان می‌باشد.

ایدو دارای امکاناتی نظیر: پیشروانه‌ی ۱.۵ لیتری، قدرت ۱۷۰ اسب بخار، گشتاوری ۲۳۰ سرعته، جعبه دنده‌ی اتوماتیک ۶ سرعته، سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، دارای سنسور عقب، دیلایت و اتولایت، شش ایربگ، سیستم کمکی حرکت در شب، سانروف برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، ناوبری ماهواره‌ای، کروز کنترل، مانیتور ۷ اینچی لمسی و ترمز ABS می باشد. این خودرو هم از ماشین های چینی لاکچری شناخته شده است.

 ماشین لاکچری چینی جکS3
ماشین چینی لاکچری جکS3

خودرو چینی لاکچری جک S3 :

یکی دیگر از ماشین‌هایی است که ماشین لاکچری چینی محسوب می شود و با استقبال گسترده‌ای در شهرهای مختلف ایران روبرو شد. این ماشین با قیمت ۹۷ میلیون تومان به فروش رسیده و کابین آن فضای بسیار راحتی را برای ۴ سرنشین به وجود آورده و دارای امکاناتی مانند: چرم مصنوعی صندلی‌ها و مواد به کار رفته در داشبورد، پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری، قدرت ۱۰۷ اسب بخار می باشد.

این‌ مواردی که گفته شده تعداد کمی از خودروهای چینی لوکس است که در بازار موجود می‌باشد نمونه‌های دیگری نظیر: چری تیگو ۷، چانگان CS75، برلیا کراس C3، فوتون ساوانا، جیلی GC6، BYD E6، و غیره نیز وجود دارد. اگر مایل به تجربه رانندگی با این اتومبیل‌های چینی لوکس هستید اما به هر دلیلی نمی‌توانید آن‌ها را خریداری کنید می‌توانید ان ها را از موسسه ما یعنی موسسه کرایه اتومبیل اتوزرین، کرایه کنید.

دیدگاه بگذارید